onsdag 27 maj 2009

Promenad runt stan


Idag känner jag mig mycket piggare, äntligen, kanske börjar vänja mig vid att vara uppe mitt i nätterna, även om jag tycker det går superbra och inte är speciellt jobbigt, så är det ändå en omställning. Lite skillnad från förberedelserna innan då man bara var uppe för att kissa, det kunde man ju i sömnen. Man matar inte en bebba i sömnen precis.

Idag kände jag att jag tom orkade gå ner till stan och tillbaka, skönt, tittade in i en liten butik på stan där jag aldrig varit förut kanske inte så lustigt eftersom dom mest har barnkläder och ett och annat mammaplagg. Iaf kommer jag gå dit igen, fanns så mycket fint, (dock lite dyrt) men oj vilka härliga färger och annorlunda kläder dom hade till bebbar.

3 kommentarer:

fru olin sa...

vilken butik var det?

akiz sa...

var det den nästan vid rum?

de har fina saker.... kram

johanna sa...

Eleraff, på ölandsgatan, mitt emot ordning och reda typ!