tisdag 12 maj 2009

Börjar så smått bli människa igen

Idag har dagen varit för j^vlig. Fick huvudvärk igår em. tydligen av värre sort eftersom den inte hade gett med sig i morse.
Men nu börjar det släppa lite, ( kan vara panodil som hjälper till kanske) annars har det sprängt och dunkat nåt otroligt.
Men iaf så pallrade jag mig upp till min morska idag, kändes skönt att gå dit så hon kunde se hur allt stod till. Bebb verkade må bra, hjärtat slog fint och bebb reagerade på susannes kalla händer, ännu verkar inte bebb fixerat sig, aningens ruckbart var huvudet. Blodtrycket låg lite högre än det brukar 140/90 men det är väl så det ska vara, men ring förlossningen om huvudvärken inte släpper till imorn sa hon.

Efter jag varit på mötet så blev huvudvärken värre än nånsin och jag har som sagt legat pall resten av kvällen, min underbara prinsing har diskat och lagat mat, tack underbara älskling. Vid åtta tiden behövde jag lite frisk luft så vi rastade mig runt kvateret, sen var det in och lägga sig igen och nu har jag legat med solglasögon a lá akiz och kollat lite melodifestival, men nu är det nog bäst jag lägger ifrån mig allt vad elektronik heter tycker det börjar mola igen.

god natt, och hörrni håll era tummar för att bebb vill titta ut snarast, tror mamma skulle må bra av det.

1 kommentar:

akiz sa...

Stackars min johanna....
skönt att det var bättre idag iaf... kramis