måndag 11 maj 2009

Ja du bebb..

Den 5 april så målade jag tånaglarna för din skull, ville du skulle få se nåt fint då du ploppade ut.., tänkte ju du skulle komma den 5 maj kanske var lite tidigt, både att måla och att du skulle behaga komma, men med tanke på hur jobbigt det var redan då, så blir det nog ingen ny målning av tårna, tänker du vänta till den 5 juni då blir jag tokig. Men än så länge är dom okej, ( kunde tro jag inte tvättar mig men det gör jag mer än nångonsin med tanke på var eviga svettiga natt) så kom nu då medans dom fortfarande är fina.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad fina dom är :-) nu kommer nog bebb snart puss/kram Virva

Wicke sa...

blev det ingen bebb i present idag?:(

akiz sa...

då får du ropa högre så att bebb hör att du har fina tånaglar. då kanske bebb vill ut :)

sara sa...

nedräkningen har börjat! LYCKA TILL MIN VÄN!!!