onsdag 6 maj 2009

Anonym

Blir bara så trött, har själv inte blivit utsatt men jag vet många som har.

Alltså, jag vet att man kanske helt enkelt får ta det och det är kanske en del i hela idén, vad vet jag.!?
Men sitter du på internet och läser vi säger en blogg och en till osv, fine, man är liksom nyfiken av sig, MEN när du sen lägger ner energi på att kommentera för att något berör/stör DIG, så kan du självklart vara anonym, det är ju ditt (oftast fritt) val. ( nu riktar jag mig framförallt till dom som bara kommenterar för att va elaka)
MEN om du nu är anonym varför ska jag eller någon bry sig om vad du tycker, då kan du lika gärna skita i att kommentera vågar man inte stå för det man säger, så lägg ner bara. Jag tycker det är så förbaskat löjligt och töntigt att jag mår illa. Okej du kan skriva mia eller sara eller va fan du heter, du är ju ändå anonym för det finns ju endel sara osv.
Jag kräver inte att du ska skriva hela ditt namn och personuppgifter, men som sagt är du min vän eller i min bekantskapskrets vet jag troligtvis vem du är, är du inte det och bara skriver tex sara så skiter jag fullständigt i vad du säger om du är en såndär fjantig sara som inte vågar stå för den kritiken/skiten du ger mig, vill du nu vara gullig och säga nåt positivt ok tack komplimanger får man aldrig för mycket av...

Tycker bara det är så löjligt när man gömmer sig bakom skärmen efter en elak eller onödig kommentar!

2 kommentarer:

akizen sa...

ojojoj, du är klok du madicken!!
så himla bra skrivet!!!
jag håller fullständigt med dig!

johanna eller om du vill kalla mig madicken ;) sa...

jaja ja jag vill va madicken !!!