torsdag 1 oktober 2009

Tänkte på en sak..

Ni vet den där bajsfesten, Alex Schulman bloggade om! Jag skrattade gott åt den himla himla gott, och tji fick jag kan man säga.
Nu i snart en vecka har vi nämligen haft det här hemma, och igår kom jag på anledningen ( tror jag i af) nämligen den förbaskat goda kladdkakan jag gjorde till min födelsedagsfest. Det blev ju ett par tårtor över och jag har tagit för ovana att värma upp mig en bit till kaffet på kvällen ( och när jag säger bit så menar jag egentligen flera men det behöver vi inte gå in närmare på).
Jag har varit mycket tacksam över att min tös inte kräks så mycket, men jag har då heller inte haft någon direkt anledning att byta kläder på stumpen så ofta och nästan ( bara nästan) tyckt att det är lite synd. Men nu har jag alltså inte behövt tänka så längre, för vad dessa bajsfester för med sig är faktiskt inte kul, trots att jag nu får byta kläder ofta.

1 kommentar:

telma sa...

stackars lilla stumpan, får ont i magen för att mamma louise frossar. Telma tröstar ;)