söndag 18 oktober 2009

lugn avkopplande helg

Igår kom virva och tage och kidnappade sitt barnbarn, det var mycket bra gjort. Prins och jag fick mysa själva en stund, senare på kvällen blev vi bjudna på en underbart god köttgryta hos svärisarna, tusen tack.
Barnvaktandet hade gått jättebra, Nouvelle hade inte varit gnällig eller ledsen en enda gång och lite ersättning hade gått ner då hon blev hungrig.
Det är verkligen skönt att vara barnfri även om jag kan sakna ihjäl mig efter henne så fort hon försvinner så är det bra att veta att hon har det precis lika bra utan sin mamma och pappa som med.

3 kommentarer:

akiz sa...

vad skönt för er. jag behöver nog oxå det snart om alven ska hålla på att vakna mitt i nätterna som hon nu gjort de senaste tre nätterna...suck, jag som hade det så bra ;)

puss

Anonym sa...

Det är bara att säga till:-)

akiz sa...

tack virva ;)kramis