fredag 16 oktober 2009

Här kommer en som inte sover på nätterna!!!

Igår när jag kom till jobbet träffar jag en av mina kollegor som jag inte träffat sen Nouvelle var nyfödd, vi har tyvärr missat varandra. Hon är en av mina goaste och snällaste kollegor en sån som det klaffar med direkt och som man kan prata om allt med.
Det första hon säger när hon ser mig igår är just det, - Här kommer en som inte sover om nätterna! Jag höll på att börja gråta, inte för att hon sa det utan för att det är sant, och jag kände, äntligen någon som förstår. Hon sa att jag såg mager och blek ut, jag hade sminkat mig och hade rouge så jag såg liksom inte blek ut på det sättet, men ändå såg hon.

Jag är trött men så himla lycklig, vi har fått världens goaste unge robin och jag fast att hon är ett mammigt matvrak på nätterna.

5 kommentarer:

sara sa...

hej hjärtat...stackare...vet hur d känns att va trött o orkeslös...jag är det av en annan andledning dock.har ju blött konstant i 3,5 månad o mitt blod/järnvärde e ju sämst i vanliga fall:/kram

Anonym sa...

Men gumman .........Kan jag hjälpa dig med Nouvelle i helgen så att du får vila ...vad jag blir ledsen när jag hör det .Farmor

fru olin sa...

oh gumman jobbigt!!!!
lider med dig... det är jobbigt att inte få sova på nätterna..... hoppas det vänder snart

Paula sa...

Hej Johanna!
Skit vad jobbigt det är att inte få sova...rena tortyren I know. Hoppas din sötis snart kommer på att det är skönt att sova på natten:)
Kram

akiz sa...

gumman, du ska se att allt blir bra snart. tiden går fort, snart är de små 18 år, då får vi sova!

ojoj, har inte hört ett endaste knysst från min Johanna idag, det kändes tomt :( vi ses snart, behöver en johanna-bebbandos. puss akiz