fredag 9 oktober 2009

När är det du ska ha?

Va?!?!
Menar du när jag ska ha barn..? I maj.., fick jag min stump.

Haha, igår på jobbet frågade en av mina stamkunder mig när det var jag skulle ha barn. Jag fattade inte riktigt först om hon menade mig ( eftersom min kollega som expedierade henne är säkert närmare 55 så antog jag att det var mig hon pratade med) så jag svarade va, kan ju hört fel!?
Nu tog jag inte illa vid när hon frågade för hon kan inte menat att hon trott jag skulle ha, för att jag såg så fet ut eller så, nej hu nej, jag satt ner bakom disken och hon kan max sett min ansikte eftersom hon stod längre bort i andra kassan, men jag börjar undra hur fet hon egentligen tyckte jag var i mars då när jag jobbade.
Hon frågade igen och jag svarade att jag inte var någon elefant, nej, och när jag sa att min stump snart är 5 månader skämdes hon minsann lite grand. Oj vad tiden går fort sa hon!

Inga kommentarer: