tisdag 6 oktober 2009

Jag har varit och är så himla trött!

Så nu hoppas jag att det inte blir inställt igen, min floating! Ser verkligen fram emot att få koppla av och få nya krafter. Vår lilla bebba växer säkert mycket nu och är duktig på att äta var tredje timma även på nätterna, ibland så sover hon över dessa tre timmar men oftast nu på senaste tiden så är det verkligen just var tredje timma och jag börjar bli allt för trött för att orka med det. Behöver sova! Som vår fina stumpa gör här! Så oskuldsfull så vacker!
Okej ibland har bildöverföringen sitt egna liv håll tillgodo med en stump upp och ner!

Men oftast är hon ett litet busfrö!


4 kommentarer:

caroline.s sa...

ja visst är de söta när de sover =)

akiz sa...

och bordsunderlägget kom till användning ser jag...hihi, sötaste bebba!

Anonym sa...

Vilken sötis/Virva

Kajsa sa...

Så STOR hon är! Jag lånar bilden lite, till min blogg. :P