lördag 10 oktober 2009

Fredagen var lång

Det var tur det för jag hade så himla mycket på mitt schema. Upp i ottan, frukost med prins, sen kom golvläggaren tage (bästa svärfar/farfaren).
För att inte vara i vägen och även slippa höra på massa sågoljud gick stumpan och jag ut i kalla hösten, vi tog en sväng förbi alven och akiz, drack en kopp kaffe sen var det dags att vandra hem igen, jag skulle nämligen på spabehandling på skansen. Oj va skönt! Sen blev det hämta mer golv, dagen fortsatte med späckat schema, redan vid elva sen stöp jag i säng.
Och idag vaknar jag tidigt och känner mig bakis, va tusan nu då, jag drack ju bara vatten. Planen hade varit ta mitt första glas.., men med en stumpa som vägrar ersättning kändes det lite taskigt så det första glaset fick vänta på sig, istället avnjöt jag två glas vatten i trevligt sällskap men var kommer då ont i huvudet och illamåendet ifrån?!, jaja det går väl över.

1 kommentar:

tina sa...

influensan? :/