onsdag 7 oktober 2009

floating

inte min grej,... tror jag i alla fall.
Nästa vecka ska jag ge det en ny chans, men igår första gången så mådde jag illa, och innan dom knackat på karet för att jag skulle gå upp hade jag gått ur ( dock bara 5-10 minuter innan) men 45 minuter är ganska lång tid om man inte kommer till ro. Jag hade nog tusen tankar igång samtidigt. Nu sa dom att det kunde vara så eftersom kroppen och hjärnan slappnar av så som den inte är van vid, och att man kanske mår illa eller blir yr just därför. Japp det återstår att se, just nu längtar jag inte. Däremot längtar jag till fredag istället då ska jag på massage, hoppas inte det gör mig illamående, sen blir det fest på kvällen, undra om jag ska ta mitt fösta glas vin sen stumpen blev till, så är tanken i alla fall, tänk om jag däckar!

1 kommentar:

akiz sa...

klaostrofobi skulle jag få, därför avböjde jag.

puss söt