tisdag 27 oktober 2009

Hur tänkte jag här.?!

10 alltså tio centimeter trodde jag att det skiljde på barbordet vi funderade på att köpa och ett helt vanligt matbord. Dom 10 cm störde mig mycket, hur ska det bli med nouvelles matstol, finns det över huvud taget en barnmatstol till barbord. Ah! 10 cm det måste ju gå att lösa, man kan väl sätta på lite extra ben, eller varför inte bara en slags upphöjning på barnmatstolen. Till slut hittade vi iaf en barnmatstol som funkade till barbord, men den var tokigt dyyy. Nepp jag vill inte sa jag! Men så ångrade jag mig, detta barbord skulle passa bäst i vårt kök och prinsing ville väldigt gärna ha det, och jag vill ha en nöjd prinsing så jag tänkte såhär jag åker och beställer och hämtar som en överraskning Jo vilken fin överraskning det skulle blivit,... fyra månader utan bord, i mars var nämligen leveransdag. Men så tänkte jag vi kan säkert få utställnings exemplaret och så blev det, och två stolar dom andra kommer i slutet av veckan.
Men som ni ser 10 cm var visst en underdrift som hette duga! Hoppsan bebban vart tog du vägen!?!
Men snyggt blev det!

5 kommentarer:

akiz sa...

hahaha, hon kan ju äta den maten ni tappar!!! hahahahaha. fiiint btw

eva sa...

stol på bord.. sån man fäster i skivan... jag har elton på köksbänken i en sån. toppenkanon!!! dessutom kan man städa under jätelätt!

Nettis_75 sa...

Jag har också en sån stol som man fäster i bordsskivan. Den är faktiskt jättebra. Du slipper stolsben som är ivägen också ju.

Paula sa...

Super fint! Hade samma problem med barn matstol...vi köpte babybjörn matstol som man sätter på barstolen. Ett bra alternativ som vi tillslut blev nöjda med:)

Mella sa...

Hahaha, vilken rolig bild :D Hon undrar ju förstås varför bordet plötsligt blivit så högt ;) Jättefint var det iaf och middan var super. Enkel, men jättegod! Tack för ikväll vännen! Puss