torsdag 29 oktober 2009

Äcklig mat!


För ett tag sen introducerade nettan mig i blodpuddingens värld, prinsen ville inte pussa mig efter jag berättat att jag ätit just blodpudding. Jag tyckte faktiskt det var gott och framför alltvar det billigt, ett tag efter det bjöd jag igen, akiz och nettan var hemma och jag bjöd på just blodpudding stekt ägg och bacon, himla smaskens och väldigt enkel och snabb mat, perfekt alltså för en mammaledig som har ont om tid och ont om pengar!
Så idag tänkte jag, hmm blodpudding blir bra som lunch det går fort är gott och nyttigt, men det måste varit sällskapet innan för idag var det verkligen äcklig mat!

2 kommentarer:

Nettis_75 sa...

Hmmm.... Hur är det med dig och smaklökarna gumman? Var länge sen jag hörde dig säga god mat? E du gravid?? Hihihi!!!

johanna sa...

haha ja man börjar ju nästan undra!!!