söndag 4 oktober 2009

Jag älskar att thelma och louisa mig!

Ikväll kidnappade jag min akiz eller ska jag säga min thelma, haha!
Vi skulle bara... iväg en sväng!
Jag hade nämligen hittat en hoppgunga till min lilla nouvelle, och självklart vill jag ha med mig thelma när jag ska och iväg kolla på den, vi lämnar barn och män hemma sen bara pyser vi poff!
Det började någon gång när alva och nouvelle var alldeles nyfödda då akiz och jag bara skulle i väg till lindex en liten sväng, vi var nog borta i drygt en timma, ( inte så lång tid men..) då kallade peter oss för just det, thelma och louise, sen vara det bara nåt annat vi skulle göra och efter det så fort vi ska iväg utan våra sötnosar så får vi höra att vi thelma och louisar oss! ( haha jag älskar det, älskar min thelma)

2 kommentarer:

akiz sa...

hahahaha, visst är det underbart att få vara telma och louise ibland, även om det bara är en halvtimme, timme.

haha. Kom hem till en brakmiddat och nu har jag tvättat färdigt. nu blir det film för hela slanten och VILA!! Ses imån. puss

akiz sa...

snygg bild BTW :)