onsdag 21 oktober 2009

Nouvelle 5 månader

Den 16 oktober var bebban 5 månader, då var hon så duktig att hon vände från mage till rygg för första gången med flit.
Idag var det dags för 5 månaders vaccinationen, första gången var vid tre månader då var faster med och höll handen, det gick jättebra då och jag var så stolt. Nu har ju stumpen blivit större och duktigare men jag var ändå lite nervös.
Denna gången ville mormor följa med och det fick hon. Och stumpan var precis lika duktig som när fia var med. När första sprutan gick in i låret sa hon inte ett knyst, andra som svider och gör mer ont av blev hon så klart lite ledsen för precis när morskan stack, men det gick fort över.
Annars följer vår lilla nubbis sin kurva perfekt, jag har undrat lite nu eftersom hon verkar mer hungrig, äter oftare på nätterna och så, men som sagt jag ställer ju upp så det är klart att hon växer som hon ska.

2 kommentarer:

akiz sa...

kanske är alva också 5 mån :) hon äter också mer om nätterna;)

kom min Louise så drar vi på turne´med bilen.

telma sa...

kanske är alva också 5 mån :) hon äter också mer om nätterna;)

kom min Louise så drar vi på turne´med bilen