torsdag 15 oktober 2009

Dom coolaste stövlarna är mina!

Gick in på klintheims igår för att leta efter ett par lite lägre stövlar, svarta skulle dom vara lite tuffare sådär, jag såg dom precis framför mig.., men jag hittade inga däremot hittade jag ett par höga ljust bruna coola stövlar, vill ha vill ha vill ha kände jag, tills jag såg prislappen då kände jag måste ha. Men fy fabian så dyra för en fattig, ja dom var faktiskt ganska dyra för en rik också för den delen, jag provade säkert sjutton andra olika stövlar men mina ögon sneglade hela tiden åt dom där dyras håll åh så orättvist, varför är det alltid så att det dyraste är finast coolast bäst.!?

Men som sänd från ovan står hon där, min mamma, och säger jag kan betala lite på dom om du vill ha dom. OM jag vill, nu var det så att dom var ganska dyra ändå, men jag kände mig verkligan snyggast i världen i dom så jag slog till. Tusen tack underbara mamma!
Fick även ett par orange strumpbyxor jag kikat på ett tag, tack!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga ben du har.

Anonym sa...

Anonym nu är mamma

johanna sa...

TACK =)

Anonym sa...

Skitsnygga stövlar ....och ben /virva