måndag 9 mars 2009

Vill bara förtydliga

NEJ, jag gillar inte Caroline af Ugglas och jag gillar INTE hennes snälla snälla, dock blev jag bara så himla irriterad (som jag ofta blir nu förtiden, och måste skriva av mig, kan inte förstå varför), så irriterad på hela den här melodifestivalskiten, med sina deltävlingar och dueller hit och dit och sen ska den internationella juryn dit och peta också varför?
Sen tycker jag att det var bättre förr, då vi sjöng på svenska och vann på svenska, sen kan jag ju självklart förstå att man vill vinna och störst chans har vi väl då om vi låter som hela världen vill att vi ska låta, och inget ont i att sjunga på grekiska tvärt emot, MEN då tycker jag hela grejen med att tävla för sverige försvinner.. är ni med!
peace and out (again)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en stark kandidat till den nya "nattugglan"

http://www.youtube.com/watch?v=4jCeRVPkYNw

Peace and love!

Anonym sa...

jag håller med! hit med lite svenskt :)

Anonym sa...

Det är väl inget fel med att tycka att af Ugglas är bra...?

Anonym sa...

Absolut inget fel i att gilla hennes låt!!! =)