fredag 20 mars 2009

Rökning

Fy.

Hade idag en stackars tanting (det var inget synd om henne egentligen) här på banken, hon är inte den första men jag hoppas för alla att hon blir den sista.

Hon stank rök.

Jag kan förstå att det är dunder svårt att sluta röka när man gjort det i många många år, och man kanske till och med tänker såhär varför ska jag sluta nu.. Men snälla bara gör det.

Sluta rök alla som röker!

Ni kan väl göra det för min skull om ni nu inte kan göra det för er skull.

Tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaaaaaaa det tycker jag med ,sluta röka ,det luktar pest .
Virva

Anonym sa...

hahahhahahahaha, det var riktigt bra skrivet!!

Hör ni det nu alla rökare!;
-Sluta röka för Johannas skull nu!!!


Nettan hälsade att hon slutade röka i maj 2003, bara för din skull....