tisdag 3 mars 2009

Två månader kvar lite drygt

Känns ofattbart.
Igår åkte jag till Nettan en sväng ville ju hälsa på nykomlingen Melina, ojoj vilken liten liten fis det var, så himla söt som en liten trollunge, med massa svart hår. Så go.
Iaf blev det ännu mer overkligt för mig att förstå att jag, JAG ska ha nåt sånt där litet i min mage.
Är det verkligen sant?!
Sen var nettan väldigt gullig och berättade om hur otroligt ONT det gör att föda, hon är så snäll så, haha. Nä men allvarligt, det fattar nog vem som att hur små och söta dom än är så kommer det att göra ont, mer eller mindre såklart, säkert mer, men sen är det ju också olika för alla hur det nu kommer gå och vara.
Jag är inte orolig även om det känns läskigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nej nej, det gör inte ett dugg ont att föda barn juh!!!!!

Anonym sa...

Jag vet precis hur det känns att föda. Jag gör det nämligen en gång i månanden och det är fan olidligt. Lider med dig gumman, men det är lite sent att ångra dig nu. Den lilla sockerbiten ska ut vare sig du vill eller inte...

Anonym sa...

tänkte på det, du sa ju i söndags att du körde förbi här när du körde till jobbet... självklart får du kika in om du vill, nån dag. kanske sugen på en kopp kaffe eller bara lite bebis-mys... jag är ju hemma om dagarna.. och jag ska inte skrämma upp dig med förlossnings-smärt-historier... jag kan säga att jag har varit med om värre saker än att föda barn, rent smärtmässigt, faktiskt, helt ärligt... sen gör det ont, men jag har ju gjort om det, eller hur?