lördag 7 mars 2009

Sveriges eurovisionbidrag

Sveriges bidrag. Caroline af Ugglas snälla snälla känns som den enda låt jag skulle bli stolt över om den vann.
Jag vill inte påstå att jag gillar den mer än någon annan (jo BWO hade jag valt om jag skulle välja den låten jag gillade bäst) Men nu är det väl såhär att visst vore det roligast om man vann men den "svenskaste" låten. Annars är det ju skit samma vilket land man kommer ifrån.

Sofias låt Alla, absolut bra men Hoho är det ett typiskt svenskt bidrag. Nu tror jag iofs att den mycket väl skulle kunna ta hem hela "skiten" men då kan ju lika gärna vi skita i att ställa upp och låtsas att vi har bidragit med greklands bidrag eller vilket land som helsts bidrag, vilket land som än vinner i eurovision så kan vi säga att vi har vunnit.

Nu till en annan sak i detta varför bryr jag mig, inget i mitt liv skulle ju förändras beroende på om vi vann eller inte... hmm jag lägger ner.

Inga kommentarer: