onsdag 4 mars 2009

Föda eller inte föda

haha, det är det som är frågan!,
NÄ det är det ju inte, föda det är jag ju så illa tvungen till och jag längtar konstigt nog efter det, jag längtar efter bebb nåt otroligt men jag längtar också till då den där smärtan är över, för hur det än är så kommer man nog aldrig kunna föreställa sig innan hur ont eller hur det kommer kännas.

Men om du fia har så ont vid mens så kommer du kankse inte tycka det gör så ont när du föder, men jag som då bara har lite ont vid mens, jag kan väl bara få lite ont vid förlossningen med, ska vi säga så!?

Nä nu tycker jag vi lägger ner detta föda snack.
puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu lägger vi ner det eftersom att alla vet att det inte känns ett dugg att föda barn...*drömma*

Jag är livrädd, så nu pratar vi om nåt annat :)