onsdag 11 mars 2009

Nedsläpp nästa

Eller INTE, jag har två månader kvar enligt Ultraljudet. Sen hur bra det stämmer det återstår ju att se.
Men nu är vi där igen, jag ligger som jag ska enligt kurvan på viktuppgång, stax över på hur mycket livmoderna växt, (men hallå det skiljer 2 cm) mina ben har inte blivit så mycket större likaså inte heller armar eller händer fötter, (kunde tom ha ett par skor igår hos fia som klämde på mella, och mella och jag har faktiskt samma storlek, hon har tom med ett halvt mindre i vissa)
Och folk som inte känner mig kan ju inte veta hur smal eller tjock jag var innan.
HUR KAN DOM DÅ TYCKA MIN MAGE ÄR SÅ STOR SÅ DET BORDE VARA NEDSLÄPP NÄR SOM??!!

Jag tycker min mage är superduperfin.

Jag ska aldrig mer ha vitt på mig, ELLER JO det ska jag visst!
Och varför glömmer jag jämt säga;
Nedsläpp va då? tror du jag är gravid om det ändå vore så väl !! Borde nog börja banta då om du säger så.

Så kan vi ju se hur vita eller röda dom blir i ansiktet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig helt hjärtat, din mage är superduperfin!!!
Puss puss/ Anna

Anonym sa...

jag tycker du e fin! jajajaja, säg så nästa gång, bara ge dem!!!