fredag 27 mars 2009

Svullen

det är vad jag är det!
Och det är inte alls kul vill jag lova.
Varenda natt vaknar jag, flera gånger, av att mina händer känns som uppstoppade korvar, ni vet sådär så det sticker och man inte har någon känsel i dom. Det sitter sen i så smått nästan hela dagen, och när jag kommer hem från jobbet har jag märken på hela kroppen av minsta lilla söm på kläderna. Det har kanske hänt någon gång då och då innan, men denna veckan, konstant svullen korv.
Och från igår morse till i dag morse skilde det ett kilo på vågen ( nu kan det ju bero på att jag åt en kebabtallrik till lunch) men troligtvis har det börjat nu, kilorejset fram tills bebb ska ut. Fy hur ska det sluta!

4 kommentarer:

Anonym sa...

usch ja, svullen och tjock det är vad man är, men jag försöker att intala mig om att jag e
"Sexig och smal med slät hy".
Hahahah, man kan ju alltid lura sig själv :)

till sommaren ska vi ha barnvagnsrejs så vi blir smala!!!!!!

sexig och smal med slät hy
sexig och smal med slät hy
sexig och smal med slät hy
......

Anonym sa...

Dessutom är du fin!!!!!!! fin fin fin fin fin fin fin fin fin

Anonym sa...

håll koll så du inte får huvudvärk och så, det kan vara ett tecken på havandeskapsförg.......kram, men du, du är fin ändå..

Anonym sa...

välkommen i klubben då hjärtat! Saknar dej, hur ser nästa v ut för din del? e ju min tur att bjuda in er:)