onsdag 11 mars 2009

Har just tankat min bil

Nu mår jag illa!

När jag var liten älskade jag doften av bensin, när mamma och pappa var och tankade så brukade jag småsniffa i mig doften, fast att jag inte fick.
Har liksom vuxit ifrån det tror jag, eller trodde jag, för idag när jag var och tankade och kände doften gillade jag den, och jag kunde liksom inte förmå mig att inte ta och andas in och andas in denna underbara bensin doft, det blev sig så att jag till och med fyllde hela tanken hade egentligen bara tänkt tanka för två hundra men oj vad det doftade gott idag.
Men när jag sen sätter mig i bilen börjar jag må illa, aj då, skulle kanske tänkt på vad föräldrarna sa när jag var liten...
Nej och nu har jag fått värsta ångesten, det var inte så att jag liksom drog in luft i hela mina lungor men jag andades normalt under hela tankningen, man kan ju inte hålla andan, men tänk om jag skadar bebb, Kan man göra det? hjälp!

Inga kommentarer: