söndag 22 mars 2009

Ser ni någon skillnad


7 mars 9:02

22 mars 9:07


I alla fall så känns magen tyngre, vågen visar iaf att jag vuxit (idag +12kg och ni ser ju var dom sitter va, inte på min söta rumpa i af), och magen känns som den sjunkit ner mer, även om bilderna inte visar det så tydligt, Bebb måste leka tarzan där inne och klamra sig fast i revbenen.

I går var det nämligen omöjligt att raka musen haha, innan har jag liksom kunnat lyfta upp magen lite och pejla in läget men nu tog det tvärstopp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst ser man skillnad, men bilderna är tagna på lite olika avstånd..... men man ser ju att magen står utåt mer nu.... du är så himla fin, och var glad att din röv inte förföljer dig, för jag håller på att bli galen på min...

puss puss puss

Anonym sa...

Vilke fin mage du har :)