måndag 9 februari 2009

Vaknat på fel sida..?

I lördags vaknade jag på fel sida..., det är allt jag vet. I söndags var en bra dag, fika på stan och massa mys hemma med prinsen, önskade att söndagen aldrig skulle ta slut.

Men nu är det såhär, jag har nog drabbats en hel del av dessa gravidhormoner, och då säger jag drabbats eftersom dom gjort mig mer hetsig och lättretlig, ungefär som ett mensmonster light, och det är inget kul.

Men samtidigt tycker jag själv att när jag är glad, lycklig osv så är jag det gånger 100 och lite till, och jag älskar det verkligen. Dock kräver jag nog mer kärlek än vad jag vanligtvis behöver för att känna mig älskad.

Så det här med att vakna på fel sida,
det är faktiskt himla lätt att göra, helst när man inte har någon sida som är rätt, det är mitt problem just nu, jag har ingen sida som är rätt, eftersom jag sover dåligt (om jag ens somnar överhuvudtaget) och helt enkelt bara har fått ont i ryggen av att sova.
Jag önskar nästan jag kunde hoppa över det här med sova och var uppe jämt.

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh, inte kul med ryggvärk. hoppas bandet gör susen. kramis