lördag 7 februari 2009

Kalaspinglan

idag ska vi på kalas hem till mamsen, egentligen fyller hon år den 14 februari på alla hjärtans dag.
Men kalaset blir idag ist, passade bättre så.

Älsklingen och jag gör oss fina, prinsingen blev superfin och jag tänkte just säga att han såg ut som en kalaspingla då jag kom på att det är nog bara till tjejer man säger så men va heter det om man är kulle då, kalaspojke blev det ord som ploppade ur min mun, lät nog lite konstigt, men jag hade ju redan på börjat att säga det..

jaja
jag har gjort mig vacker, och känner mig verkligen det, ber prinsen ta ett foto och självklart försvinner allt fint, jag blir inte bra på kort, i verkligheten där emot är jag vacker som bara den. Dumma kamera.

jag blir på dåligt humör, tusan med. Men eftersom jag vet att jag är fin i verkligheten kan jag väl ändå lägga ut den bild som prinsing tog...

5 kommentarer:

Anonym sa...

oooh så fin ,en riktig Kalaspingla juh............du är jätte fin .virva

Anonym sa...

åhhhhhhhhh, gumman du är jäääääääääätte fin och igår fick jag det ännu mer bekräftat... du är sååå himla fin i din runda mage och inte har du nån röv som förföljer dig!!!!
bra att du inser att du e vacker, men inse att du är vacker även på kort! BABE!

kram

Anonym sa...

åååå va ni är gulliga så snälla söta underbara jätte fina NI.
Och vet du vad Akiz Du är med superfin superdupefin, tycker inte din rumpa ser ut att förfölja dig och även om den nu gör det Så är DU SÅ HIMLA FIN du i din graviditet.
Och virva, du är så himla fin du med, ser jag ut som du när jag är blivande farmor då är jag lycklig.

Anonym sa...

Det är alltid fotografens fel, Du är smashing beautiful gumman. Puss

Anonym sa...

Du blir bara finare och finare! : ) Synd att du inte kan komma på tisdag, men bara kom förbi senare om du känner för det! Mat finns! Puss