fredag 6 februari 2009

Sova eller inte sova

det är det som är frågan, mitt dilemma, om jag inte sover så orkar jag ingenting och blir trött trött trött, MEN när jag sover då drömmer jag massa drömmar, konstiga drömmar otäcka drömmar som gör att jag vaknar svettig och ledsen eller rädd.

Det handlar mycket om bebb mycket bebb som ploppar ur mig hit och dit, bebb kommer ut med cyklopöga eller tre ben, eller så handlar det om min prinsing som vill lämna mig för jag är en så jobbigt gravid babe, det senaste skumma var att jag blev jagad och var tvungen att åka vattenskidor i mörkret och när jag släppte linan bara sjönk jag orkeslös till botten, vaknade dock innan jag hunnit känna av kvävkänslorna men otäckt var det ändå, och så håller det på så jag är blöt hela jag av svett när jag vaknar.

Så vad väljer man sova eller inte sova?

Älskar dig min prins!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vet hur det är med de där sjuka gravid-drömmarna...

Anonym sa...

usch, tur att jag inte fått några...ännu