fredag 20 februari 2009

Jag tror bebb vill komma ut nu..

eller är det jag som vill kanske.

I alla fall så tokbökar han där inne så jag nästan får hålla mig för magen. Visst är det mysigt när det rör sig men nu känns det verkligen att det börjar bli trångt där inne.
Känns nästan pinsamt när man står där med kunder framför sig och han boxar omkring, som att min mage står åt alla håll, haha, och ibland så bökar han så kraftigt att jag hoppas till.
Jag tror faktiskt att bebb börjar bli sugen på att komma ut och leka med alla kompisar som ploppar ut lite här och var... nettan hur går det för er plutt ska hon komma idag måntro..!
Jag träffade tex en gammal kompis på MVC sist vi var där den 2 februari, hon skulle få deras plutt i mars men hoppsan nu var han ute, grattis till er lilla pojk som kom den 8 februari.

Akiz nu bockar vi för en till förstföderska som minsann fick för tidigt, bra statistik men kanske blir oddsen inte på vår sida!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAN bökar och vill ut???????