torsdag 5 februari 2009

Dumma leggings

Använder ju endel leggings nu, är liksom dom som är lättast att ha med en svällande mage. (Man kan säga att jag är proffsbärare av leggings)
Klämmer jag mig i ett par jeans på morgonen är dom garanterat för små framåt eftermiddagen. Nu har jag hittat dessa underbara jeansleggings som man känner sig lite sexigare i än vanliga tråkiga.
Men sen är det ju detta med gravidmage, jag har inte lärt mig att ha byxor med hög midja som alltså ska vara under tuttarna, äckligt, jag viker hellre ned linningen så den är typ under trosona. Men då blir ju den där förbaskade resåren alldeles snurrad, och jag står inte ut när den är det, får panik helt enkelt.
I helgen så fick akiz (enkelt var det inte) sprätta upp linningen för att räta ut snurret.
Uppfinn nåt som inte snurrar sig, tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag snurrar gärna upp dina dumma leggings, kom till mig om de är dumma, var inte blyg..;)

Anonym sa...

Det är bara att välja: pest eller kolera. ;)