söndag 1 februari 2009

Slapphelg- Så underbart

I helgen har jag och min prins blivit så bortskämda. Och det har varit så underbart och välbehövligt för både prinsen och mig. Jag har känt mig väldigt trött denna veckan självklart lagom till helgen är jag lite piggare (det är sant, känns som det borde vara tvärt om men så är det inte och det är bra), sen tyvärr har det börjat kännas i ryggen att jag är gravid aj jag har fått så ont att jag inte vet hur jag ska vara. Och så min stackars prinsing som fått tandvärk av en elak visdomstand och till råga på allt strular det på hans jobb och eftersom MIN prins är bäst blir det han som får fixa problemet, stackarn får jobba över lunchen.
Vilken tur och bra tajming att vi var bjudna på middag i fredags hos svärföräldrarna, och som alltid är det smaskens, i fredags bjöds vi på bruchetta till förrätt, sen blev det smördegsinbakad fläskfilé. MUMS. Och som pricken över i hade virva köpt min cavings juice nämligen hallon dryck från brämhults. TACK.
Självklart blev det sen efterrätt till lets dance.

I lördags var vi och handlade Virva följde med och bjöd samtidigt in oss på middag även på lördagskvällen, ja tack sa vi.
Vilken lyxhelg bara bli bjudna hela tiden, tokigt bortskämda men åter igen så välbehövligt, jag hade nämligen känningar av andra grvidproblem (tryck över bröstet som nog visade sig vara så glamoröst om halsbränna) och prinsingen har fortfarande ont ( även om jag nu tror att han överdriver lite för att få uppmärksamhet, vilket jag ändå älskar ), men verkligen så mysigt att bara få bli upppassad och umgås med familjen, ikväll var även sjuklingen akiz och peter med som oxå behövde upp passning eftersom dom jobbat hela dagen. Tack ni är så snälla mina svärföräldrar. En helkväll igen med mys och massa god mat. Tack tack!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ohhh vad snälla ni är min härliga familj............puss
Svärmor

Anonym sa...

det var så trevligt i lördags, men det såklart, för vi hade trevligt sällskap...å gooood mat... kram