lördag 7 februari 2009

Om killar är dåliga på att ge presenter

Får jag säga nåt i denna fråga...,
Akiz jag tycker inte du behöver ta tillbaka det, MEN
För jag tror nämligen att det är såhär, vi har alla snälla underbara killar som kan, men vi tjejer vi är faktiskt på en helt annan nivå när det gäller presenter och uppmuntran det ligger liksom närmare i vår natur.. om man kan säga så.
Eftersom vi gärna vill ha vill ha vill ha, GER VI destomer, och uppfattar det då som att våra killar minsann inte fattar nånting om vad det gäller sjukpresenter uppmuntran eller bara ett litet bevis på att dom tänker på oss varenda sekund genom att ge oss en presenter då och då.

Jag inbillar mig att det är vi tjejer som oftast går på stan i privata ärenden och köper oss själva lite fint då och då och passar oftast på att då hitta nåt till våra prinsar, dels för att vi tänker så mycket på dom , men kanske ibland också för att det då känns som mer okej att köpa bara den skarfen också då till oss själva.

Sen är det nog självklart olika i alla förhållanden.

Och JAG TROR att man måste lära en kille lite hur man vill ha det, det kan ta en stund och när dom väl fattar då är man inte nöjd ändå.

JAG TROR OXÅ att killar egentligen vet, dom är bara smarta, dom vill inte skämma bort oss bara, då blir det ju inget särskillt när vi få den där buketten eller scarfen vi längtat så länge efter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hatar när du har rätt!!!
hihi, gumman du e så klok...
jag var bara bitter hihi

ses sen..puuuuuuuuss

Anonym sa...

Är du på männens sida???? Fy faaan din förrädare! Som mamma sa, det tar bara 30-40 år att få dom så lydiga som vi vill ha dom.... åhhhh så lång tid... men vi gillar nog våra män som dom är ändå, med eller utan presenter....