lördag 7 februari 2009

Dessa drömmar

jojo i natt igen, jaha och en av dom handlar såklat om Bebb. Detta är en återkommande i olika senarior.
Äcklig som tusan,
(förstår att det handlar om att bebb har börjat böka så otroligt mycket och jag känner det så väl att jag tror han ska hoppa ur)
och det är precis vad han gör i drömmen, hoppar ur , FAST han samtidigt är kvar i magen, han liksom hoppar ur livmodern och jag får hålla i han så jag ser alla konturer perfekt genom huden.
Inatt så hade han en sne mun, och precis som i HJÄLP, (som vi såg igår) hade han (som i min dröm var en tjej föresten) en underkäke som knappt syntes ni vet så det blir som man inte har nån haka.

Sen efter lite toa turer var det dags för nästa dröm som var lite roligare.
Jag blev "kompis" med Lena PH, haha, såge henne på löpet igår, i drömmen hjälpte hon mig med min löshårsuppsättning 0ch jag fick hennes autograf, jag hjälpte henne med hennes håruppsättning med.

Skum dröm jag vet, men allt är normalt för mig nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahah, jag gillar kommentaren från dig själv, "allt är normalt för mig nu"...hahahahha