lördag 21 februari 2009

HAN bökar och vill ut!!! FIA

HON är det lite synd om ifall hon nu inte är en HAN, som jag faktiskt tror.
Det bara blev så i början, att jag/vi sa han, jag tror jag först trodde det bara för att jag tycker det är mycket svårare att komma på ett pojknamn och då liksom tänke att det kommer det ju bli bara därför, SEN har det många gånger bara kommit naturligt som jo det är en pojk där inne. Jag tycker också det har känts fånigt att prata eller skriva om Bebb som en den, eller han/hon, det blir liksom så jobbigt.
Så vildinggen där inne har mer och mer blivit en han.

Sen är det nog flest som gissat på han när dom gissat.
Men ibland så tycker jag synd om henne där inne och måste lägga till eller hon! För lite taskigt är det nog att bli kallad han OM det är en tjeja där inne. ÅH ska bli så spännande! Ibland när Bebb bökar som värst säger älsklingen att det nog är en tjej, han syftar då att hon är som jag, kan jag inte förstå hihi!

Det ska bli så roligt att se vad Bebb är för en skrutt, en sprattlig en är vad h*n är i alla fall.
Och stark!

Inga kommentarer: