torsdag 5 februari 2009

Jag sover dåligt

lakanen är skrynkliga och kudden är sne, täcket är för varmt och vi har grus i sängen, eller skrot som min prins brukar säga.
Jag tror att jag sov en minut i natt sammanlagt. Jag bökade omkring hela natten inget läge kändes bra. (haha våra grannar trodde säkert att vi älskade hela natten, för vår säng knarrar så) Det kan dom gott ha, inte nog med att dom påpekade det för mig när jag var nere hos dom lite skamsen och skulle hämta en handduk som trillat ned på deras balkong i somras, för någon vecka sen drog grannen upp detta för min inget ont anande prins när han kom hem från jobbet. Vi har, (eller prins har) köpt nytt högtalarsurround, inte för att vi spelar högt men vi har en himla bra bas, varför grannen ändå måste påpeka detta knarrande av sängen undrar jag över, är han bara ute efter att vara lite småsnuskig, eller vill han göra oss generade.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till gravida mammors dilemma.... *skratt* Vet faktiskt inte när jag sov en hel natt sist.

Jag använder inte mitt bälte längre gumman. Vill du ha det?

Anonym sa...

jaaaaa gärna nettan!!!

Anonym sa...

Vilket dilemma?

Anonym sa...

Robin, att inte sova, menar hon ju trögo!!! :)

hahahaha , släng in ett paket öronproppar till grannen. Dumma klagogranne... han e bara avis... bli inte generade.... puss

Anonym sa...

jahopp. jag är väl trög, jag vet inte vad ett dilemma är.......

Anonym sa...

Robin, ibland är du bara föööör söt! hahaha