söndag 9 maj 2010

Snart fyller vår prinsessa 1 år!

Och ni har undrat över vad hon önskar sig på sin ettårsdag!
Jag vet faktiskt inte vad hon vill ha, om jag får gissa.., en hund, men så kommer tyvärr inte bli fallet, då jag är allergisk.
Så snälla ingen hund ingen levande i alla fall!

Det jag kan säga att hon gillar mer är ju böcker och så gillar hon att dra ut alla våra köksprylar ur skåpen.
Nu har ju vår lilla tös redan fått en egen spis annars hade ju det varit en bra present, men då kom jag på att, visst finns det väl kökssaker man kan köpa till den, det tror jag hon önskar sig.

Lego skulle vara bra hon har några bitar men lego kan man väl inte få för mycket av, gärna några roliga gubbar eller bilar och andra figurer tror jag är kul.

Sen bär det ju av till dagmamma snart så oömma kläder är nog ett måste, därför önskar hon sig (mamman) just det. storlek 80 eller kanske tom 86 för höst och vinter säsong.

Skor, önskar sig vår lilla tös, hon har ju precis börjat gå. Och oj vad hon går vill jag säga, poff sa det. storlek 18-19
Typ den här varianten, tror jag är bra!


Inga kommentarer: