måndag 17 maj 2010

För trött för att träna!

Det går verkligen sisådär med träningen för mig, och träningskortet kostar varje månad, inte bra.
Ikväll kände jag mig så pass frisk att det skulle bära av till träningslokalen, men icke, efter jag hade lagt min lilla tjej vid sju kände jag hur skönt det var att få slumra, så det blev tårta och film i soffan istället.
Nya tag i morgon..
Vi får väl se, har varit mycket på sistone, eller det har varit mycket, mycket i fyra månader nu, hoppas det vänder snart, och att solen tittar fram det vore skönt med lite solenergi nu.

6 kommentarer:

Tina sa...

Din önskan slog in! :) sol idag! Vart tränar du? Vill också träna men får aldrig tummen ur. Grattis till bebban i efterskott! Pussen

johanna w sa...

hej tini, ja härligt med sol, jag tränar i simhallen har bara gått på pass, men ska faktiskt gå på instruktion på gymet på torsdag. ja kom du med så kan vi peppa varandra!

Tina sa...

Träna du själv annars eller? Vad får du betala? Är så fruktansvärt sugen och börja som sagt! Så följer jätte gärna med!!

Akiz sa...

jajaja!!:) tårta och slappa är mycket bättre... haha ;)vem orkar träna?

johanna w sa...

jag har köpt ett årskort, som gäller allt i simhallen och som även våra små får gå in på upp till dom är 2 år, det är bra. kostar 299 i månaden, lite dyrt om man inte hinner träna en vecka, men jag har räknat ut att tränar man minst en gång i veckan så tjänar man och målet är ju minst två helst 3 =)

Tina sa...

Ok ja så farligt dyrt var det välkanske inte men som sagt det gäller ju att man gå dit och tränar isf! ;) men ska du börja inne på gymmet ?