tisdag 4 maj 2010

Lyckliga och lättade!

Idag gick mjölkprovoceringen som önskat och som väntat.
Även om jag visserligen var lite orolig att just så mycket mjölk som hon skulle dricka idag, ändå skulle ge utslag. Men det gjorde det alltså inte , inte det minsta.
Min duktiga duktiga tjej, hon var så himla duktig idag, hon var på strålande humör och hon drack mjölken så himla duktigt.
Sen var det vägning på bvc efter en hel förmiddag på barnkliniken, idag ställde sig vågen på 8410g, alltså 60g upp, men det var upp i af, och längden mätte 72 cm, alltså 3 cm längre sen förra mätningen på bvc som var för drygt en månad sen.
Efter en hel förmiddag på barnklinik och på bvc, var vi riktigt trötta, och jag kände mig sjukare än någonsin, hoppas natten blir bra för i morgon ska jag jobba..

Inga kommentarer: