onsdag 5 maj 2010

Nu vet jag inte om jag orkar mer!

Det där jobbet jag sökte, som jag inte fick.., kan jag få om jag vill. Med start 17 maj!
Okej, tack för det, jag är hur glad som helst men jag orkar inte ens det just nu, hur i hela friden ska jag lösa detta med barnomsorg nu när jag precis i tackat nej till den enda pyttelilla chansen jag hade.
Jahopp, det är väl bara att hoppa på telefonhärjandet efter barnomsorg igen.
Sagt och gjort.

-så det är ett nytt jobb nu eller?, nej det är samma jobb som en gång tackade nej till mig, som nu vill ha mig i allafall.
Dom verkar inte tro jag är klok..,






4 kommentarer:

Anonym sa...

Men ...vad håller dom på med !!!!!
Håller tummarna så att det ordnar sig med barnpassning ..........Tänk att du vil jobba ? Jag vill inte jobba jag om jag slapp hahahaha
Farmor

Livscoachen sa...

hahahaha... men du hur blir det med thelma och louise nu????

hoppas det löser sig gumman. puss

Kajsa sa...

Som sagt: varför kan inte Robin ta ut pappadagar tills det löser sig med barnomsorg?

Robin sa...

Jag kan inte ta ledigt med så kort varsel.

/Robin