måndag 3 maj 2010

En riktig förkylning

åkte jag alltså på ändå.
Har inte varit särskilt förkyld på länge, lite snorig då och då men nu har det slagit sig på allt, ont i kroppen täppt näsa och rinnande näsa ont i bihålor, hosta, ont i huvudet, ont i halsen..
Jag fick tyvärr sjukanmäla mig från jobbet idag, men mamma fick ändå komma och ta hand om min bebba, jag kände att jag inte skulle orka.
Men gud så uttråkad jag är här hemma, mamma har varit ute och gått och är ute och går med min lilla skatt nu, det är tyst och lugnt, men gud så trist. Saknar min gobiting.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig ..jag vet precis hur du känner dig :-(
Farmor

akiz sa...

va!!! har du varit hemma idag?! jaja, hade ju inte kommit ändå eftersom att du är sjuk. miss u och min bebba!

akiz sa...

och krya på dig fina du!!!