torsdag 20 maj 2010

Idag lämnade jag min tjej alldeles själv hos dagmamman!

Och det är klart att det gick bra, jag har inte varit det minsta orolig.., eller kanske lite, men mest för min skull i så fall, stumpan fixar det galant.

Idag började vi dagen med att gå upp i ottan, sen väckte vi pappa haha.




Sen åkte vi på ettårskontroll med sprutor ajaj, sen vid elva åkte vi till dagmamman, och hon säger, ska vi ska hej då till mamma nu nouvelle!? Jag frågar när jag får komma tillbaka, klockan tre blir bra säger hon.
Ops, tänker jag det är länge hur ska jag klara mig utan min underbara tjej.
Men som sagt så länge hon har det bra så ska väl jag klara det. Och det hade gått mycket bra, hon hade både ätit och sovit utan problem.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bara väck pappa ..... farmor

sara sa...

hej vännen. villken dagmamma har ni? KRAM

jag sa...

sara, vi har en som heter cecilia håkansson, fått genom rektor helene!

jag sa...

jag menar rektor ingrid hallberg, ( jag pratade först med helene som gav mig ingrids nummer, om du vill ha, finns deras nummer på kalmar kommuns hemsida

Akiz sa...

duktiga lilla bebban, du är inte blyg du..... puss

Kusin Caroline sa...

Hej Johanna!

Böckerna har kommit för länge sedan, bara nån dag efter att du ringde och frågade om adressen. :) Har jag missat att säga det? *Förvirrad* Det har redan blivit lite matlagning, Kersti äter nästan bara "vanlig" mat på dagarna nu och fort har det gått. För en månad sedan så helammades hon. Ujuj... så stora de blir, så fort, de små liven!

Ta hand om er och krama den lilla ettåringen, massor, massor, massor!

Sofie P sa...

hittade din blogg! Så underbart söt o go hon e, din dotter!! kram kram