torsdag 20 maj 2010

Om 4 dagar då börjar arbetslivet.

Det känns helt overkligt, jag höll på att skriva det är 13 månader sedan jag jobbade, men då hade jag ju ljugit, har kanske inte känt det riktigt som jobb nu när jag inte jobbat heltid, men jag har ju jobbat ända sedan september fram till den 6 maj, var alltså bara mammaledig helt i 4 månader. Hmm, jag tror jag är lite stolt över det, att båda ha jobbat och varit mammaledig samtidigt, fast kanske har det satt sina spår, jag har ju varit ofantligt trött stundtals.
Just nu är jag inne i just en sådan period av trötthet, men det beror väl på denna jobbiga förkylning som förföljt oss nu i över två veckor.

Igår var jag på massage behandling av min ajaj onda rygg, tyvärr missade jag fullfölja min behandling då jag blev förkyld och känner att det vi påbörjade liksom nästan blivit ogjort, sen igår upptäckte min massör något i sätesmuskeln, när han tryckte på den punkten gjorde det skit ont rent ut sagt och det strålade ont ner i hälen.
Han sa, när vi börjar med den, så får du nog ta en värktablett och sluka en halv flaska whisky innan ( undrar vilken utav alla finfina wirrar jag ska välja från min prinsings samling) .
Det kommer göra skitont sa han.
( och ja han skojade angående wirren)
Låter ju super det här!

1 kommentar:

Akiz sa...

unna din rygg lite massage du, sen att det gör ont.... jaja, lite får du väl tåla hehe... skojar bara, men det leder ju förhoppningsvis till att du blir bra puss