onsdag 5 maj 2010

Bra chef!

Igår kände jag mig som sagt sjukare än någonsin, men vi hade också haft en hektiskt morgon och förmiddag.
När jag pratar med min chef säger jag att min plan är att jobba imorgon (idag), men jag känner mig egentligen inte så mycket bättre.
Han svarar då, om du inte känner dig riktigt bra så får du tänka på Dig själv. Hör av dig i morgon.
Det kändes verkligen skönt att höra.
Tyvärr vaknar jag denna morgon med sprängande huvudvärk och med hostan från hell, precis som igår. Så jag bestämmer mig för att Tänka på Mig själv, jag stannar hemma.
Hoppas denna dagen innebär full vila för i morgon ska jag minsann orka jobba, I morgon kan vara sista dagen på ett bra tag som jag ska jobba och jag kommer verkligen sakna det, även om det ska bli otroligt skönt att bara fokusera på att vara mamma och mammaledig.

2 kommentarer:

Akiz sa...

vilken otur du har som är sjuk just när du kunde jobba och tjäna extra, men det går fler tåg. krya på dig gumms!

Anonym sa...

vilken bra chef ...........det är inte många som säger så...min ringde efter andra dagen och undrade om jag var frisk än :-(
farmor