torsdag 7 februari 2008

Världens Bästa...

Idag är det torsdag och idag tänkte jag inte göra många knop, jag kom ju hem i fredags och har härjat omkring hela tiden känns det som, (fast jag gillar att härja, helst med min älskling)
Men det är tråkigt att inte göra nånting, så nu tokbloggar jag i stället...
Jag sa till Robin igår att jag nog inte skulle göra nånting idag, sova länge och bara vara. Men med världens underbaraste väckning... kände jag mig pigg...
Så jag satte på kaffet efter att jag kört min älskling till jobbet (det regnar ju) och sen sätte jag mig med datorn i knät.. tänkte jag skulle skriva min ansökan...

johanna säger:
jag vill mysa frukost med dig, jag tog mig lite kaffe å yoggi nu, ska nog inte sova mer

johanna säger:
jag tänkte skriva min ansökan klart om du ville vara gullig om jag skicka till dig skriva ut ett blad

Robin Sjöström säger:
joo sov <3 du är världens sötaste när du sover. Och världens vackraste vaken

Visst har jag världens bästa...
Jag är så himla lycklig, jag tror faktiskt att jag är världens lyckligaste till och med, jag har nämligen världens bästa pojkvän, och vi har så himla roligt ihop.
Varenda sekund med robin är buskul och mysig på samma gång. Och bäst av allt är att jag vet att vi alltid kommer ha såhär kul.


2 kommentarer:

Anonym sa...

guuud, vad fint sagt av robin!! är glad att du är så lycklig. fast jag saknar dig hur mycket som helst

Anonym sa...

Åhhhh så sött! Jo han e bra söt din Pobin, annat ön min fule fan här hemma...tsiiihiii..
Fast det är JAG som e världens lyckligaste så det så!!!!!!!!