måndag 11 februari 2008

Helhelg med Sir Väs och Peter

Haha...!
I fredags kom som sagt mamma och lasse hit vi bjöd på Thaimat, det blev supergott, sen var det dags för Let's Dance, så Robin och jag bjöd in oss själva till stackars sjuklingen akiz.

På lördan skulle Peter och Akiz komma till oss för att se melodifestivalen men istället kom Peter och Sir Väs, hihi!!! Vi hade jättemysigt, Robin gjorde jättegoda pina coladas med riktig kokosnöt, mums jag drack jättemånga!
På söndagen kom Virva och Tage förbi, å va bra för vi behövde ha en hylla uppsatt som vi köpt på ikea dan innan, just när dom kom ringde det från Robins jobb, typsikt, han måste åka och jobba en snabbis, en snabbis blir nästan två timmar så när vi kommer hem är hyllan uppsatt och världens dunderdisk uppdiskad, TACK som tusan, Tage och Virva.
Sen åker vi hem till Peter och Akiz, vi måste ju se när sune ska släppas i pirayakvariet.. det går jättebra!
Sen blir det söndagssvängen till Ikea, haha Sir Väs är mycket piggare idag och gör massa fula grimaser hela
vägen dit, jag höll nästan på att kissa på mig så roligt var det och stackars Robin säger, jag vill också ha roligt... Vi måste fixa linser nu älskling.

Nu är det måndag och jag känner mig inte kry... kanske kommer jag förvandlas till Sir Väs...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha, jaaa du får ta över titeln som sir väs!!!

stackars dig har jag smittats dig?!

idag har vi köpt en kompis till sune, bert stjärt kallas bert.

Anonym sa...

ååå bert stjärt haha vi vill hälsa på!!!