fredag 1 februari 2008

Ledsen Och Glad

Åh jag känner mig jätteledsen det är inte alls kul att lämna tjejörna, jag har haft så himla roligt och jag kommer sakna allt, jag tror inte vi har haft tråkigt en enda sekund... kanske har vi klättrat lite på väggarna när vi inte vetat vad vi skulle hitta på men tråkigt nej ,det har jag iaf inte haft.

Men samtidigt är jag glad, jätteglad att komma hem, ska bli så mysigt att få bo, det har jag längtat mycket efter, men mest av allt har jag längtat efter att få vara med robin.
Ikväll ska vi mysa, robin, ben & jerry och jag, oj vad vi ska ha mysigt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är i allafall jätte glad att Robin har hittat en son go tjej som du är...jag förstår också att du saknar tjejerna ,tror verkligen att ni har haft det mysigt...nästan så att jag själv skulle velat vara där ...

Anonym sa...

ååå tack, jag är jätteglad att jag hittade din underbara son. och ja du skulle varit med hade varit dunderkul, hihi. ses snart =)

Anonym sa...

jag tycker det ska bli skönt att du kommer hem och tar hand om Rooobin! hihi. Åh vad skojsigt vi kan ha nu alla fyra, å så ska vi på tjejfika i veckorna.... välkommen hem ska du vara... kram akiz

Anonym sa...

vem e ben och jerry?

Anonym sa...

ben är en jag träffade på maxi i julas och jerry är hans polare, trekant+ jag som filmar... ps kolla bilden

Anonym sa...

sluta nuppa börja blogga! :D