måndag 4 februari 2008

Ingen Truck Idag...

Känns faktiskt overkligt än, men så underbart.
Har haft en helt otrolig helg fullproppad med mys, bus och ben & jerry.
I lördags så mötte vi upp Sjöströms på den obligatoriska lördagsfikan på stan denna helg på Akiz fik, eftersom hon jobbade. Åh vad jag har längtat efter det, där fick jag min efterlängtade kjol som Akiz köpt åt mig, jättefiin verkligen, det tyckte damerna vid bordet bredvid oss också, fast dom tyckte det var en himla fiin väska, haha!!!
Sen gick vi omkring på stan, köpte,.. ingenting.
Efter lite lunch hemma så började busen... Robin eller hmm jag fick för oss att busa med Richard och Daniel, så vi busringde på deras dörr, sen gick vi till maxi, hihi. När vi var påväg hem gick vi dit och såfort vi var innanför dörren berättar dom så klart om att nån busringt på dörren. (vi kunde hålla oss så dom förstod inte att det var vi då, men vi berätta senare eftersom dom var lite oroliga och sa att dom nog behövde ha dörren låst)
Sen tänkte vi busa lite i kylskåpet, det blev en specialmacka med massa gott på, så som senap, o'boy, lime, ost hamburgerdressing och havrefras, ja det är sant och mackan blev väldigt uppskattad och omtyckt, så, så var det med det buset.. lite misslyckat, men vi är glada iaf för vi kan mer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hu, vad busiga ni e. men allvarligt nu... vem e ben å jerry? har ni skaffat låtsaskompisar? har ni för lite att prata om;)? saaaknar dig redan, kom tillbaka å kör lite truck gumman.

Anonym sa...

åååå jag saknar diiiig sååå. haha ben å jerry e ju glassen!!! blä för arbetsförmedlingen, vill köra truck nu haha!!!

Anonym sa...

haha en väska... ja det e så jag har det på jobbet...tröga tanter varje dag....