måndag 25 februari 2008

Måndag...

Japp då var det måndag igen efter ännu en fullspäckad helg.
I fredags blev det inget lets dance mys, utan istället blev det fest fest fest hos Johanna och Robin. Ett stort gäng blev vi och festligt var det. Vi körde jag har aldrig leken med kort, det var himla spännande!
Det blev utgång för vissa men Robin och jag stannade hemma och skönt var det. Jag var lagom seg på lördagen i alla fall.
Obligatoriska lördagsfikan blev en kycklingbaguette på ströget, sen tog vi en kaffe på kulsenska.
På kvällen var det kalas för Peter, hela familjen samlades hos Peter och Akiz för presentutdelning, till alla, snälla flizan och isak hade presenter med till oss alla från thailand, tack tack!
Sen gick vi och käkade på Larmgatan 10 som hastigast haha, alla ville vi hem och mysa i soffan framför melodifestivalen.

Så denna helgen har mest bestått i det bästa jag vet mys med min älskling och familjen.

Inga kommentarer: