onsdag 6 februari 2008

My Precious...

Buhu... jag har tagit ur mina extensions... och jag vill bara gråta.
Ska till Paula klockan fyra i em och jag blir tokig snart om inte klockan kan gå lite fortare. Jag är skallig, eller iaf känns det så när ca 2/3 av mina precious längder är borta.
Tur att jag har världens underbaraste pojkvän som säger att han inte kommer se nån skillnad., eller tur att min pojkvän är blind, haha!!! kärleken är blind, men min kärlek är verkligen blind på riktigt, nä nu skojar jag... lite.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fyyyyy vad du är taskig!

Anonym sa...

Jag tror att du var lika fin med eller utan,Sofi var lika fin när hon tog bort dom ...jag tyckte inte hon skulle ha några nya men hon tyckte som du att hon inte hade nåt hår ..........det är nog bara ni själva som känner det så.....

Anonym sa...

jag tycker du e ful, en fule fan..hihi

Anonym sa...

nä du e söööööööööt! sötastast

Anonym sa...

Du blev jättefin vännen! Har sagt jättelänge att du borde ha kort hår ju:)

Anonym sa...

jag vill se!!! hur ska du klippa dig?? vill vill vill SE!!! du kan inte vara annat än söt, lovely