onsdag 13 februari 2008

Onsdag...

dvs snart helg, vilket innebär snart akiz peter och pirayorna, jihiii!!!
På fredag är det piraydags, det ska verkligen bli spännande jag tror faktiskt inte jag har sett nån piraya live heller ska alltså bli extra kul, nu var det ju bara bäbisar men dom e säkert lite läskiga ialla fall, undrar bara hur det ska gå för sune och bert???
Men än är det bara onsdag, onsdagen den 13 februari, vilket innebär snart 14 februari alla hjärtans dag och min mammas födelsedag. Ska bli mysigt att fira alla hjärtans dag med mitt hjärta, jag vet redan vad som ska hittas på (räkan, flizan, denna gången var det inte jag som inte kunde hålla mig, hihi).
Robin och jag är inte så duktiga på att ha hemligheter för varandra, fast jag tycker det är bra, även om jag gillar överrskningar, så gillar jag att veta med.
Hoppas hoppas bara jag kan bli lite piggare, (helst mycket) dumma snor, i natt fick jag näsblod bara sådär, men det är väl inte så lustigt jag tror nämligen jag har snytit upp femton toarullar på tre dagar.

Inga kommentarer: